danesh gozar

تحقیق ومقاله دانشجویی

danesh gozar

تحقیق ومقاله دانشجویی

دانلودبهترین پرسشنامه: قدرت رهبری

پرسشنامه قدرت رهبری

پرسشنامه قدرت رهبری

دانلود پرسشنامه قدرت رهبری

دانلود پرسشنامه قدرت رهبری
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

پرسشنامه قدرت رهبری

به همراه راهنمای اجرا و تفسیر پرسشنامه

سخن حکیمانه ای از قدیم وجود دارد مبنی بر اینکه " انسانها آزاد به دنیا می آیند  و در آفرینش برابرند" و این کلام، نیازی به تحقیق و بررسی ندارد. اما واقعیت  امر این است که در جوامع امروزی، تفاوتهای فراوانی در نیروهای محیطی و ژنتیکی وجود دارند که در شکل گیری ماهیت اشخاص نقش دارند و شخصیتی متمایز و متفاوت به آنان می دهند. شاید روزی این نابرابری ها از میان برداشته شوند اما اینکه جامعه چه قیمتی برای آن بپردازد برای ما مشخص نیست. در حال حاضر همین تفاوتهای شخصیتی است که بر روابط انسان ها در جامعه حاکم است و دستگاه های سیاسی و اقتصادی  و عادات اجتماعی ما بر پایه آن استوار است.

این پرسشنامه درباره یکی از مهمترین جوانب تفاوت انسان ها سخن می گوید یعنی استعداد عجیبی که برخی از افراد از آن بهره مندند و با استفاده از آن می توانند دیگران را هدایت کنند و تحت تأثیر یا زیر نفوذ خود قرار دهند و تا حدودی نیز افکار و رفتار آنان راکنترل نمایند.

با صداقت به پرسش ها پاسخ دهید و سعی نکنید برای سؤالها " معنایی پنهان" در ذهن خود بیابید. اگر وقت زیادی را صرف تحلیل و بررسی نقدگونه از مطالب پرسشنامه کنید در این صورت ممکن است در انتها با تصویری تحریف آمیز از " قدرت رهبری" خود مواجه شوید. در جامعۀ امروز، ویژگی رهبری را به مردها نسبت می دهند اما پرسشنامه به گونه ای طراحی شده است تا منعکس کنندۀ نقش رهبری درخانم ها نیز باشد.


ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها :            16
تعداد مولفه :              تک مولفه
روایی و پایایی :          ندارد
نحوه نمره گذاری :       دارد
منبع :                         دارد  
نوع فایل : ورد word  وقابل ویرایش
تعداد صفحات :    18    صفحه 

دانلود پرسشنامه قدرت رهبری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.